{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 May 2017
我最鍾意睇嘅其中一個Youtube 節目就係AWE me嘅「MAN AT ARMS」,睇到班工匠將一舊鐵/鋼打成唔同武器真係賞心悅目嘅事。正當我以為呢啲男人浪漫只會喺外國發生之際,原來香港都有自己嘅武器匠!就係啱啱造咗個RX-78-2盾出黎嘅「武器屋」!


其實大家之前已經有見過「武器屋」嘅作品,因為之前套《聖鬥士星矢》青銅戰衣就係佢哋整出黎。今次嘅高達盾就以因應客戶要求而製作,高107cm闊38cm,重達4.8kg。物料用咗鋼,經歷成個月先整好再上埋色。雖然比例就未必好正確,但已經係值得欣賞嘅誠意之作!


文青就同「武器屋」負責人Rei傾過,佢話喺香港都有自設嘅工場,不過因為香港唔能夠做熱處理,所以通常會用冷鍛,或者用工業鋼直接切割出黎再「鑽、磨、做色、上皮、拉釘、鋼膠或焊」,如果再複雜啲嘅就要中國或者海外工場配合。換言之我哋就應該冇辦法喺香港親眼睇到「鍛煉」嘅步驟,但「鍛煉」嘅成果,就可以去武器屋睇啦!
武器屋 Weapon House on Facebook




近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024