{ SKIP }
文:MenClub Mr.波特  圖:互聯網
POSTED ON 29 May 2017


列高巴(Álvaro Recoba)呢個名可能年輕啲嘅球迷會無乜聽過,不過如果數到足球歷史入面嘅天才球員,佢就絕對係其中之一。



近代烏拉圭嘅球星,最為人所認識嘅相信係目前效力巴塞隆拿嘅前鋒蘇亞雷斯,而再數上一個就應該係曾經效力過曼聯嘅科蘭。不過以上呢兩位球星嘅天賦,都一定唔夠列高巴高。



如今列高巴已經41歲,但係其實佢亦都只係喺去年3月31日先宣佈退役,能夠戰至40歲真係一啲都唔容易。


列高巴主要司職進攻中場位置,有時候亦會客串翼鋒或前鋒,佢喺場上極具創造力,同時擁有唔錯嘅速度同絕佳嘅腳下技術,其腳頭亦足以射出非常精彩嘅遠射,特別係自由球就更加係佢嘅絕技之一,所以好容易就會睇到佢射入好精彩嘅世界波。



年輕嘅列高巴,先喺烏拉圭當地嘅球隊Danubio接受青訓,之後訓練至17歲正式展開職業球員生涯。雖然當時嘅列高巴仲係好幼嫩,但係佢喺烏拉圭聯賽中四個球季下來,一共上陣左69場攻入28球,唔係主要打前鋒嘅佢有咁高嘅入球率可見佢絕對唔野少。


最終,列高巴比意甲豪門國際米蘭睇中,以21歲之齡正式登陸歐洲賽場。而列高巴加盟國米嘅同年,「外星人」朗拿度則以天價加盟國米,所以當時大部份人嘅注意力都落左喺朗拿度身上,相反對於呢位只有21歲嘅烏拉圭年輕人就完全唔認識。



不過,就喺意甲登場嘅第一場比賽,列高巴就令全世界嘅人開始認識佢。當時呢場意甲揭幕戰,國米嘅對手係布雷西亞,而國米擁有朗拿度,但由於呢場係佢第一場落場嘅關係,所以同隊友都無非常好嘅火花,所以一直以0:1落後。眼見輸波之際,國米放心一搏換入列高巴,呢位左腳球員就喺比賽最後10分鐘連入兩球,其中包括一記30碼外左腳勁射以及一記30碼外嘅罰球,兩個入球都絕對係世界波,就係咁國米以2:1成功反勝。


以上呢兩個入球,完全可以代表列高巴,因為佢就係一位可以改變比賽嘅球員,佢左腳嘅威力就係咁誇張,無論力度定係準繩度都係最頂級。



雖然第一場比賽就咁驚豔,但係就無令年輕嘅列高巴獲得穩定上陣嘅機會,佢喺國米頭兩季就只係上陣左9場,之後就被外借至需要護級嘅意甲球隊威尼斯。而外借至威尼斯,列高巴終於獲得表現自己嘅機會,佢喺19場比賽入面,攻入左11球,同時交出9次助攻,最終威尼斯護級成功,列高巴絕對係功臣之一。


喺威尼斯交出咁好嘅表現,列高巴第二季就重返國米,正式進入球隊嘅正選陣容。效力國米11個球季,列高巴一共上陣左260場賽事,並攻入72球,期間為球隊贏得兩次意甲冠軍、1次歐洲足協盃冠軍、2次意大利杯冠軍以及2次意大利超級杯冠軍。



2007年夏天,國米再次把列高巴外借,今次他加盟的是意甲球隊拖連奴,而完成呢次外借後,列高巴就正式離開意甲,到希臘球隊繼績球員生涯。不過由於受傷關係,列高巴已經唔可以再交出以往嘅實力,所以亦無乜驚豔嘅表現。


2009年12月,列高巴回歸烏拉圭聯賽,加盟嘅係佢嘅母會Danubio,期間他成功向球迷展現自己仲係有能力入球的。之後2011年夏天,列高巴再次轉會,加盟同為烏拉圭聯賽嘅Nacional,期間他助球隊兩次獲得聯賽冠軍,並一直效力至2014-15球季完結,之後就再無參加職業聯賽。2016年3月31日,列高巴參加一場由Nacional舉行嘅慈善場,而呢場亦係佢嘅告別賽,之後佢就正式掛靴。

雖然列高巴未算得上係歐洲賽場上嘅超頂級球員,但係佢就絕對係一位足球天才,佢嘅左腳帶比我地嘅震撼就算到今日亦都係非常大。列高巴絕對係永遠唔可以忘記嘅球員之一!


為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024