{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Jul 2017
現代男人越黎越著重儀表,但好多人都忽略咗整理下自己啲毛——唔係咩格肋底毛或者鼻毛,而係最顯眼但又最易被忽略嘅眉毛。而如果你都想黎個「眉毛補完計劃」,修返條見得下嘅眉毛出黎,以下呢件「武器」就幫到你啦!


喺日本集資網「Tokyo Otaku Mode Projects」籌緊錢嘅呢支「朗基努斯之眉鉗」,顧名思義就係一支「朗基努斯之槍」型嘅眉鉗,雙槍頭就係「鉗」嘅位置,「槍柄」就可以用黎穩定「槍身」。功能上冇咩特別,於是Projects就喺材料上著手,除咗銀色嘅不鏽鋼版,仲有只可以預訂發售,粉紅、粉藍色嘅「鈦金屬」版,仲送「使徒核心」形狀嘅「鉗座」。如果到正式發售時就要分開買啦!


不鏽鋼版賣3600Yen(約HKD$250),鈦金屬版就要9256Yen(約HKD$635),而「鉗座」單售就賣1800Yen(約HKD$125),以眉鉗價格黎講都算係天價。如果你都仲想要,就要去「Projects」預定啦。

最後都係嗰句,眾籌有一定風險,大家諗真先好落手呀。


Otakumode Projects


因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024
冇Johnny Depp嘅《魔盜王》仲能唔能夠吸引觀眾入場呢?
hobby
【影視】《魔盜王》系列確定重啟!監製:我們不需等待某些演員回歸
27 Mar 2024