{ SKIP }
文:MenClub Mr.波特  圖:互聯網
POSTED ON 16 Aug 2017


尼馬以天價轉投巴黎聖日耳門後,巴塞隆拿獲得一舉巨額資金,但係由於尼馬走後空出黎嘅位置必需盡快填補,所以「地上最強」就四出尋找合適嘅球員,而目前佢地嘅第一目標就係利物浦巴西中場古天奴。




現年24歲嘅古天奴,近年已經慢慢成為利記嘅進攻核心,雖然佢踢嘅位置同作為未必同尼馬完全一樣,但係佢嘅天賦同埋能力卻令巴塞相當有信心。雖然利記領隊高普已多次強調完全無出售古天奴嘅想法,叫巴塞死左條心佢。不過,雖則高普無意賣走古天奴,但係巴塞開出嘅價錢卻令利物浦高層難以拒絕。


據報導指,利物浦高層已經接近同意收受巴塞嘅報價,而古天奴本人目前亦處於停戰狀態,以準備被交易至巴塞。雖然高普極力勸阻利記高層,但係明顯作用不大。高普表示:「舉例黎講,如果有一份有關我地球員嘅報價,而我嘅答案係不同意,但球隊高層卻表示同意,並要求對方開價。然後我再說,我不想接受報價,但高層卻表示想聽下報價,之後佢地開出5000萬鎊,對於佢地黎講5000萬鎊不錯,然後佢地就會將球員賣走,咁樣就係一支球隊嘅運作。」


高普又表示:「咁嘅情況我係多蒙特見過,球隊CEO就曾這樣做,你估當時嘅我會想賣沙軒到皇馬嗎?呢個並唔係我嘅決定,球員有佢地嘅合同,佢地已經同意左。我100%肯定我沒有要求我不能得到嘅野,我亦都尊重呢個遊戲規則。」



「如果球隊高層表示無論對方(巴塞)開出咩價錢我地都唔會接受,咁呢個係一個好明確嘅信息。我地唔想要錢,我地想投資落球隊以獲得一支最好嘅球隊,因為呢個係我地嘅目的同夢想。」


從高普講嘅說話可以得知,佢絕對唔想古天奴離隊,佢想留住球隊表現最好嘅球員,但係佢並無呢個權,只要球隊高層想咩球員都有可能被賣走。雖然萬二分唔願意,但係高普願意接受呢個遊戲規則,並且唔會嘗試去越權。照咁睇古天奴睇黎走嘅機會都真係好大,恐怕利記高層睇到咁大舊錢就唔理球隊實力可能會受影響,然後賣走佢地啦。



其實好似高普咁嘅教練大有人在,佢地對於球員轉會嘅事完全無Say,其中包括車路士領隊干地。不過仍有部份領隊擁有球員轉會嘅絕對話事權,就好似阿仙奴嘅雲加同曼聯嘅摩連奴,而擁有話事權嘅領隊往往可以打造一支自己認為最好嘅球隊,相反好似干地咁就只可以用手頭上嘅球員,就算知道球隊不足嘅地方想進行補強,佢亦都只可以提出要求,球隊並唔一定會去滿足你,所以幾時都話同人唔同命。


消息來源:theworldgame.sbs.com


啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024