{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Dec 2017
喺呢個年代,都應該冇咩人會睇電視,就算係睇,都只會用部電話上網睇返啲電視節目,而唔係真真正正坐喺部電視前面睇。不過用電話睇電視始終都係差咗少少感覺——至少有班人係咁諗,所以佢哋就推出咗一個可將你部電話變成電視嘅小玩意!

呢個名為「Retroduck」嘅物體,說穿了就係一個仿照舊電視製成嘅電話座,入面有位可以畀你插條電源線,然後再攝部電話入去就用得。好處係你唔使再拎住個電話黎睇片、亦因為佢基本上封住哂其他位置,所以你就可以專心咁睇片——好無聊呀可?咁實際啲呢,「電視腳」撐起部電話之後,你個頭的確係唔使「Dup」到咁低、而且佢本身就係一個音箱,可以解決iPhone喇叭本身較為細聲嘅問題。另外就係…呃…靚囉!

即係如果你當佢係個有些少實用性嘅裝飾擺設,我覺得都唔錯嘅。Retroduck目前喺kickstarter集緊資,最平23蚊美金(約180HKD)就可以買到一部玩下,有興趣就去Kickstarter睇下啦!

最後都係要提下大家,眾籌有一定風險,大家諗清楚先好呀。

Retroduck on Kickstarter
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024