{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Dec 2017
Frank Frazetta係一位活躍於上世紀六十至九十年代嘅著名幻想及科幻漫畫家,擠身美國兩個漫畫名人堂。佢嘅作品亦有非常高嘅藝術收藏價值——嗱我知你哋呢到實會諗,藝術嘅嘢我識條鐵咩!冇錯,我都唔識,所以我哋唔講「藝術價值」,轉講商業價值!就例如以下呢把摺刀咁,就可以體現Frazetta嘅作品有幾名貴。

美國男士首飾品牌William Henry以Frazetta筆下一張描繪一名持劍戰士乘坐由三隻北極熊拉住嘅雪橇、名為「Silver Warrior」嘅著名作品為藍本設計咗一系列產品。頸鍊戒指就不在話下,系列中竟然仲有把值75000美金、名為「Gentac Silver Warrior」嘅摺刀。呢把摺刀嘅刀柄主要用銀製造,兩邊有「戰士」同「北極熊」嘅浮雕,再鑲上24k金及藍寶石。末端有一條皮繩,再掛住一個銀製吊墜。而刀刃就係手打嘅現代大馬士革不鏽鋼,堅硬、峰利同時又美觀。

話就話係飾品,但我又唔認為有人真係會陀呢把嘢出街——60萬把刀,唔通真係用黎食榴槤乜乜乜咩?
William Henry
為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024