{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Nov 2017
2018年就係永井豪老師出道50年,近呢兩年超合金魂亦不停推出永井豪老師筆下嘅機械人玩具,而繼GX-70鐵甲萬能俠、GX-74三一萬能俠、以及GX-75帝王萬能俠之後,最新推出嘅就有呢隻GX-76巨靈神!

GX-76嘅賣點除咗「超合金魂」系列本身嘅金屬厚重感同可動性之外,最主要就係各種武裝配件,可以透過更換手部配件使用鋼爪飛拳、螺旋飛拳等招牌招式,當然亦有附上雙月牙鏟,另外腰部裙腳位置採用分離式設計,令巨靈神嘅大腿關節活動幅度更大。官網仲話遲啲會推出飛天神機,配合呢隻巨靈神就可以有更多玩法。

預計下年3月發售,售價為15120Yen,即約1050HKD左右。
Tamashii
對於各位成年人而言,用錢買部遊戲主機返屋企並唔困難,但買完返屋企有冇時間玩就係另一回事啦。而「買完唔玩」嘅後果除咗浪費錢、部機食塵之外,原來仲有可能令到部機「變磚」,就連任天堂官方都於X(Twitter)發文 ...
hobby
【電玩】唔玩都要叉下電 任天堂官方警告「否則變磚」
18 Apr 2024
打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024