{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 08 Mar 2018

仲記唔記得日本人氣繪師いまむー(@tomoyanandayo)早前畫咗一系列插畫放上Twitter,透過不同漫畫主角嘅背影,講述不同漫畫教會我哋嘅道理,比如「我的英雄學院 - 努力」、「銀魂 - 人情」、「黑子的籃球 - 信賴」等等。之後佢仲有以剪影模式,畫出多個令人揪心嘅經典動漫場景,比如《鋼之鍊金術師》入面「大哥哥」嗰幕……いまむー所畫嘅插畫總會令一眾動漫迷感到非常有共鳴。


而佢最近又有新作品,就係「エネルギーっていろんな言い方あるんだなぁ...」,意思係「能量可以有好多種說法呢」,皆因好多時漫畫角色都充滿Power,但佢哋嘅能量都不盡相同,今次佢就話畀大家聽,唔同角色究竟係用咩「氣」喇!


霸氣

內力氣功

死息之火焱



啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024