{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 16 Mar 2018

作為運動比賽,理論上每一位運動員都係為左勝利而戰的,不過呢啲都係理論上,因為實際上有唔少處境都有尋求落敗嘅時候,其中好似NBA為左獲得更高順位選秀權嘅機會,佢地都會擺爛,亦即係唔想贏波,另外部份受賄賂嘅球員亦都可能為利益而蓄意輸波。

而近日,台灣就有國小比賽出現非常難看嘅主動尋敗嘅情況,實在難以想像較早前台灣非常火熱嘅高中籃球聯賽HBL對落就有難以接受嘅運動黑暗面。
講番呢場比賽,雙方球隊場上嘅表現都明顯唔係為左贏波,佢地進攻嘅意慾極低,更多時候只係不斷傳球,直到進攻時間完結,又或蓄意進攻3秒違例,甚至有球員入球竟被教練大聲責罵。到最後時刻,領先一方的教練竟然叫自己球員攻擊自籃框,但由於其上籃未能命中,最終都係唔小心贏左波。
出現兩邊都唔想贏球嘅比賽,原來原因係為左走線,因為呢場波贏波嘅一方將會對上上屆冠軍,所以雙方教練都為左逃避強敵而喺場上不擇手段地尋求落敗。
對於呢個情況,可以話同理想中嘅比賽完全走向極端,對於一班咁細個嘅球員就灌輸呢種歪曲嘅思想,實在令人難以認同,雖然面對上屆冠軍落敗的機會真係好大,但係期間教授球員如何面對、甚至想出奇謀克敵才是應該要行嘅路。
我建議雙方教練都應該要睇下《男兒當入樽》最後湘北面對上屆冠軍山王工業嘅故事,面對難以擊敗嘅超強敵,湘北嘅球員都無驚,到後黎即使落後超過20分都無放棄,年輕嘅球員就係需要呢種熱血,去挑戰貌似不能挑戰嘅對手,咁樣先無悔!
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024