{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 27 Jun 2018

今屆世界盃,阿根廷頭兩場比賽可以話係踢出醜陋嘅足球,核心美斯被批評喺球場上散步,又經常頭耷耷,毫無領袖風範,所以導致球隊面臨小組賽出局邊緣。

而就喺小組賽最後一場面對尼日利亞需要背水一戰嘅賽事入面,美斯終於迎來覺醒,佢唔單止一控一射為阿根廷率先破網,更重要嘅係佢終於擔番起領袖應該做嘅事,就係調整好自己嘅精神面貌,並且去鼓勵一眾隊友。

許勝不許和及敗嘅阿根廷,上半場憑住美斯嘅入球1:0領先尼日利亞,但係1球並唔足以令球隊放心,因為只要對方入1球迫和嘅話,阿根廷就會係咁先,所以當時一眾球員其實正面臨住極大嘅壓力。

就喺半場休息完結後,阿根廷球員步入球場前,隊長美斯就拉住全隊所有人講話,可以想像得到美斯係鼓勵一眾隊友,而呢個情景喺過去兩場比賽都完全無見過的。最終,雖然尼日利亞喺51分鐘追番一球,但係喺比賽86分鐘,後衛盧祖後上射門成功助球隊重新領先,並一直將領先帶到比賽完結,結果阿根廷艱難地打入16強。

好明顯美斯半場時嘅講話係起到重要性嘅作用,而賽後盧祖亦透露美斯當時究竟講左啲咩:

「在半場嘅時候,美斯同我地所有人講,只要有機會我地每一個都有責任去入球,唔理咩位置我地都應該起腳射門。所以當我見到個波飛向我,我就唔理自己後衛嘅身份起腳,最終球真係入網!」

盧祖能夠攻入呢個致勝球,正正係因為美斯提醒過佢地唔好理自己咩位置,只要有機會就要起腳,而奇蹟就係咁而黎。雖然下場對手係實力強大嘅法國,但如果美斯能夠重新搵番「球王級」嘅狀態,並且做番領袖應該做嘅野,咁樣阿根廷仍然有力同法國一爭長短!

繼2013年由Josh Brolin及Elizabeth Olsen主演嘅美版《原罪犯》(Oldboy)後,荷里活將再度翻拍呢部經典韓國電影,不過今次會係劇集版。 據外媒《Variety》報導,獅門影業即將翻拍《原罪犯》電視劇集, ...
hobby
【二度翻拍】獅門影業宣布推出《原罪犯》劇集版!原導演朴贊郁擔任監製
19 Apr 2024
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024