{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 02 Aug 2018
【一週發燒新CD】 推薦香港粵語音樂劇--一屋寶貝音樂廳
其實每個星期香港都有新唱片推出,今週呢三隻碟,個人認為作為發燒友兼要支持下香港本地樂壇都係一流之選。尤其是一屋寶貝音樂廳,五星級推薦!

唱片名稱:一屋寶貝音樂廳

演出:高世章, 岑偉宗, 葉詠詩, 香港小交響樂團

本週最值得推薦的CD,不管是不是發燒,都必定推薦你買這張一屋寶貝音樂廳,我唔敢講佢是最好的本地音樂劇,但肯定是我最鐘意的演出。個人喜歡佢比雪狼湖更甚。難得這碟錄音出來都好發燒,仲要係全管弦樂演奏的音樂劇錄音,佢錄音出來感覺人聲好立體,又深又闊,空間感非常正,其實你見到牌頭是Decca發行,都可講是國際級音樂劇。故事改編日本作家柳美里的小說由高世章作曲岑偉宗作詞。音樂的旋律優美動聽,香港小交響樂團加葉詠詩品質保證,故事有笑位又有感人之處,加埋演員一流的演出,將來必定係經典天碟,香港之光。應該去買一隻支持一下

另外兩張新碟我覺得都值得推薦一下,值得聽聽

歌手:黃紫藍

唱片名稱:He

 

黃紫藍是一位女聲優,曾為好多電影和卡通等配音,小編印象最深的應該算係《魔雪奇緣(:Frozen) 即Let it go個個Elsa!你睇英文版?ok講返呢張碟,首先讓我想去買呢張碟的原因是He呢個主題同選曲全部都好男人,全部都係我地後成長的經典廣東歌,就呢個歌list讓我有興趣聽落去,而我自己對Kitty唱歌的感情都幾滿意,作為hifi碟,好多時就會比人話為靚聲唱腔同風格都偏向無感情,我就覺得唔錯。男朋友,寂寞的男人呢幾隻歌都係我非常鐘意的作品。

歌手:李麗珊Lisa Lee

唱片名稱:Once Again 可一。可再

 

去年,李麗珊已推出過發燒廣東唱片《Rewind Be Kind》,今年適逢8月又到音響展月份,Lisa都趕接推出第二張廣東發燒唱片Once Again 可一。可再. Lisa 歌唱比賽出身,聲線甜美有唱功,早前收錄於影音展大碟內一曲” 傻痴痴” 大成功,似乎成功俘虜一班影音發燒友支持。這張新碟聽上去都是典型發燒女聲唱片的風格,夜欄人靜,播住珊珊的新碟,加上有熟悉的廣東音樂歌曲,靚聲加情懷,我覺得都值得一聽。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024