{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 20 Sep 2018

林寶堅尼相信喺唔少人眼中都係夢寐以求嘅Dream Car,不過一部林寶閒閒地都幾十萬,甚至幾百萬不等,所以要入手一部對於我地呢班升斗市民黎講真係談何容易。不過,近期卻有人將一部價值20萬英鎊(約200萬港元)嘅林寶棄之不顧,佢就係前韋斯咸球員沙高(Diafra Sakho)。

有消息指,喺去年春天開始,一部林寶堅尼就停泊喺韋斯咸嘅訓練場外,而經一問後原來呢部supercar嘅主人喺已經離開球隊3個月嘅前鋒沙高的。

知情人事透露,沙高當日買左呢部林寶之後就放佢喺呢個位置,然後一直非常浪費咁無揸過佢,而其他經過車身邊嘅人都會過去睇下。

現年28歲嘅沙高,2014年從法甲球隊梅斯加盟韋斯咸,雙方簽訂4年合同,但薪酬卻未有對外公佈。如今,沙高已經轉投法甲嘅雷恩,並喺今年夏天被外借至土耳其球隊貝沙體育,亦即係話佢離開呢部林寶變得更加遠了。

雖然可能沙高嘅收入絕對負擔得起去浪費呢部林寶堅尼,但係咁樣將佢停泊喺舊東家嘅訓練場前,並置之不理,實在有點兒不負責任,更重要嘅係你咁浪費不如比左部車我啦!

不過其實沙高已經唔係第一次苦待林寶堅尼,佢此前試過揸住林寶發生意外,導致部車車頭嚴重損毀。諗深一層,可能就係因為呢次車禍令沙高唔敢再林寶。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024