{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 24 Sep 2018

馬來西亞著名羽毛球一哥拿督李宗偉,近日確診患上鼻咽癌,消息令一眾羽球壇震驚,各路球手紛紛為呢位傳奇球手送上祝福,希望佢早日康復。而李宗偉本人亦發放訊息表示:「等著我,我會回到羽球場的,别忘了我,我還在這裡。」

早喺今年7月嘅時候,李宗偉因為呼吸系統疾病而相繼缺席世錦賽及亞運,原來真正嘅原因係鼻咽癌。據統計指,患上鼻咽癌嘅患者都唔使太擔心,因為目前5年存活率亦高達7成,情況仍然屬於可控制嘅範圍之內。

而目前李宗偉正喺台灣接受治療,過去一直喺球場上左飛右撲,威風八面,我「波特先生」亦有幸曾經現場睇過佢嘅比賽,表現真係非常攝人,但如今見佢卧病在床,實在令人心酸。

過去多年,現年36歲嘅李宗偉與中國球手林丹係球場上嘅宿敵,係一時瑜亮,佢地每一場比賽都堪稱經典。而李宗偉生涯則拿到過3次奧運銀牌、3次世錦賽亞軍,但始終就係未有嘗過大賽金牌嘅滋味,令人婉惜,而其職業生涯則取得69座國際賽冠軍。

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024