{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 19 Dec 2014

從歷史嘅角度講,一個人未死,你都未可以評定佢嘅功果,所謂「未蓋棺又豈能定論」呢係咪?要評論一本漫畫同樣如是,君不見有幾多作品劇情發展峰迴路轉,但結局爛到沖落廁所都嫌嘥水(如幽X白書);又不見有作品的劇情固然熱血激勵,但憑一個經典結局就升華至神檯級作品(如Slam Dunk)。所以要評論一本漫畫的好與壞,都要等到它壽終正寢的一刻!

由日本ガジェット通信網站主辦的「網友票選完結漫畫賞」,就為網民提供一個蓋棺定論的好方法。喺2014年間全日本總共有21本漫畫作品結束連載,咁究竟呢21部作品入面,有邊部又最受網民推薦呢?


銅賞:《81 Divers》 (ハチワンダイバー)

由日本漫畫家柴田ヨクサル於《Young Jump》上連載的作品,以日本將棋為題材,畫風相當特別。主角菅田健太郎是一名未能成為職業棋士的選手,從此只下賭棋,後來在與「秋葉原真劍師」兼女僕中靜楚夜對奕時,發現自己能夠實際「潛入」棋盤之中,故自稱「81 Diver (棋盤總共有81格)」。

2008年曾經改編為真人電視劇,由溝端淳平和仲依里紗出現。

順帶一提,我幫大家搵過下,貌似「布X」就係冇呢套嘢嘅……


銀賞:《火影忍者》(NARUTO -ナルト-)

劇情就唔使我多作介紹啦?15年來出咗72本單行本,睇住鳴門由一個吊車尾到成為火影、打鬥場面由2D格鬥「進化」為超級機械人大戰嘅地圖炮亂掃,可謂伴隨呢一代人成長的回憶。不過你放心,《火影》係「目前」蓋咗棺,我深信佢好快就會借屍還魂架啦,等多陣啦!


金賞:東京喰種

同樣於《Young Jump》上連載,作者為石田スイ。「喰種」是作者新造之詞,意為人型食屍鬼。主角金木研受到食屍鬼襲擊而需要進行器官移植,但移植的器官卻來自食屍鬼,於是改變了主角的身體…

不過值得一提嘅係續作《東京喰種:re》目前其實就連載中,嚴格上個棺蓋咗一本咋喎!


另外入選頭十名中、在香港讀者群中比較出名的仲有


第七名:幸運女神

由1988年起連載了廿六年的戀愛喜劇,換言之男主角森里螢一已經喺各種殺必死之中生活咗26年……都係時候比個解脫佢啦,唔係谷爆人哋咩……


第八名:All You Need Is Kill

由小畑健執筆,

改編自日本小說家櫻坂洋的同名輕小說,亦即係今年上映的電影《異空戰士(Edge of Tomorrow》的原作。全2冊。



《一拳超人》真人版電影終於有新消息,《Rick and Morty》主創Dan Harmon及編劇Heather Anne Campbell將加盟執筆劇本,預計會帶嚟更多無厘頭爆笑情節,唔知會搵邊位明星飾演埼玉老師呢? Sony Pictures ...
hobby
【影視】《Rick and Morty》主創加盟《一拳超人》真人版電影擔任編劇
16 Apr 2024
繼三集《侏羅紀公園》以及Chris Pratt主演嘅三集《侏羅紀世界》後,環球近日打算開拍《侏羅紀》系列嘅第七集(暫稱《侏7》),傳閒仲搵黎Scarlett Johansson做主角。不過據荷里活爆料人Daniel Richtman指,雖然開拍 ...
hobby
【影視】《侏羅紀7》男主角無人出演 雷神、美隊、Lex Luthor都婉拒
16 Apr 2024