{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 04 Mar 2015
自從Marvel宣佈蜘蛛俠「愛回家」之後,一眾Fans都期待有進一步情報可以興奮下。而根據Latino-Review的Kellvin Chavez,最新的情報就係:「蜘蛛俠大戰IronMan再試圖加入Avengers。」


又唔係咁簡單嘅!首先,根據呢份報導,新的蜘蛛俠(好有可能係叫「Spectacular Spider Man」,相對於安德魯加菲主演嘅「Amazing Spider Man」)會由Drew Goddard編劇和執導。Drew同《Avengers》的導演Josh Whedon曾經喺2012年電影《屍營旅舍(The Cabin in the Woods)》中合作,自己亦曾擔任Marvel出品的《夜魔俠Netflix劇集》頭幾集的編導,但後來就轉去替Sony出品,原本作為《Amazing Spider Man》姊妹作的《The Sinister Siz》擔任導演。換言之無論Sony定Marvel都曾經與其合作過,都算係信心之選!


除咗導演人選,Latino Review亦有透露有關劇情嘅發展。第一就係「Spectacular Spider Man」唔會再交代蜘蛛俠的來由,換言之Uncle Ben應該唔使再死一次。第二就係鐵定放棄安德魯加菲,並且轉用一名年輕的新演員飾演高中時期的蜘蛛俠,讓他與新蜘蛛俠一同成長,而且一簽就可能會係長達8,9部電影的合約。


第三,就係「Spectacular Spider Man」的第一集故事會係「主要講蜘蛛俠與IronMan打交,然後蜘蛛俠嘗試通過加入The Avengers的面試」。根據漫畫原著,當時的the Avengers係主動邀請蜘蛛俠加入,而加入條件就係佢必須憑一己之力捕捉Hulk。而接受面試的蜘蛛俠搵到Hulk,因為當時二人有一種似是疑非的友情,所以Hulk第一次喺蜘蛛俠面前變回班納醫生,但知道蜘蛛俠黎捉自己之後又重新變回綠巨人。最後蜘蛛俠用大量蜘蛛黏液成功捕獲Hulk,但最後決定放走佢。未能完試面試的蜘蛛俠最後與the Avengers鬧翻,從此有一段長時間都沒出現在the Avengers的行列。其後有多次機會加入,但都因為種種原因而未能成事,直至2005年的《New Avengers》。



最後就係原本已經製作中的《Sinister Six》將會押後,而呢六個惡人(章魚博士、沙人等)就會在第一集「Spectacular Spider Man」中出現。


由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024