{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 25 Mar 2015
不經不覺,《狂野時速》系列嘅男主角之一Paul Walker因車禍離世已經將近年半時間,佢嘅遺作《狂野時速(Fast and Furious)》第七集亦都即將上映。作為整個《狂》系列、甚至係近十年飛車電影中嘅標誌性演員,Paul得到一眾影迷和演員嘅愛戴。例如佢喺《狂》中嘅好拍擋Van Diesel,就將自己日前出世嘅女兒命名為「Pauline」,以紀念呢位「好兄弟」。


「他(Paul)就在這裏。」Van Diesel事後在一個訪問中提到。「當時我正為女兒剪臍帶,而我當時想到的就只有他。所以我說…這樣(把女兒以Paul命名)是一個把他保留在我的記憶、我的世界的方法。


近日,電影方面亦公佈咗《狂7》嘅片尾曲,由美國Rapper Wiz Khalifa寫嘅「See Me Again」。曲中第一句就寫道:「It's been a long day,without you my friend.And I'll tell you all about it.When I see you again」(大意:朋友,你離去之後的日子很難過,如果有機會再見你,我會跟你好好說)。歌詞版都已經聽到起哂雞皮,睇埋由Fans嘅自行剪輯版本,直頭有啲眼濕濕…


RIP…Paul Walker,我哋戲院見啦。


繼三集《侏羅紀公園》以及Chris Pratt主演嘅三集《侏羅紀世界》後,環球近日打算開拍《侏羅紀》系列嘅第七集(暫稱《侏7》),傳閒仲搵黎Scarlett Johansson做主角。不過據荷里活爆料人Daniel Richtman指,雖然開拍 ...
hobby
【影視】《侏羅紀7》男主角無人出演 雷神、美隊、Lex Luthor都婉拒
16 Apr 2024
故事背景將設定在原劇之後,講述一班全新超能力者覺醒嘅過程。
hobby
【影視】經典美劇《Heroes》有望重啟!主創Tim Kring回歸執筆劇本
15 Apr 2024