{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 May 2016
我一路都唔明,點解一到夏天,啲人就開始話要燒嘢食--都已經夠熱架啦,做咩鬼嘢仲要圍住團火啫真係?不過作為一個男人,燒嘢食最大嘅問題唔係熱,係透爐。你需知道,透爐除咗話畀在場男士知我係一個Alpha Man,仲係喺班女人面前展現自己生存技能嘅重要時刻。所以你總會見到成功透爐嘅男人露出以下呢個勝利表情。


透爐有好多方法,有人會由疊炭就開始講道理,有啲人會研究放炭精嘅位置,有人會用火水(我真係見過),亦會有人以為自己係草薙京一邊點火一邊大嗌「鬼燒」(我又有見過…我究竟識埋啲咩人)…但其實透爐係唔使識出火嘅,用呢個Pull Start fire就得架啦!呢個iPhone咁大嘅點火器只需要一拉繩,內部嘅點燃機關就會啟動,先點著入面嘅易燃粉末,喺短短兩分鐘內就可以產生華氏1500度(約攝氏800度)高溫,再引燃至附近嘅木材,輕鬆簡單方便快捷。


Pull Start Fire一Pack六個都係賣緊25蚊美金,除開三十令蚊港紙一個,其實唔算貴--你一年都燒唔到六次嘢食啦!
Pull Start Fire
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024
為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024