{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 15 Dec 2016
大家近排有冇玩《FF XV》?有冇對Square Enix有返啲信心?嗱我對佢哋就不嬲都好有信心嘅——出Figure嗰部份。尤其係「PlayArts改」系列就真係非常出色,其中嘅蝙蝠俠「Rogues Gallery (惡人美術館)」系列就更加係近期最出色嘅!而早排佢哋又公佈咗新作品,就係呢隻「急凍蝙蝠俠」!


顧名思義,呢隻嘢就係蝙蝠俠同惡人「急凍人(Mr. Freeze)」合體而成。講起「急凍人」大家可能會諗起當年電影《蝙蝠俠與羅賓》入面由阿諾.舒華辛力加飾演嘅版本,不過近年嘅Arkham版本都相當唔錯,而且用紫藍色做主色睇落亦比較特別。今次呢隻由原型師「近藤整」操刀嘅「急凍蝙蝠俠」亦用上紫色做主色,加上不同嘅半透明部件,另外成隻都有模仿結霜嘅白色塗裝,真係睇落都覺得凍。

不過我最欣賞嘅就係佢件斗篷,完美地造出雪硬咗嘅感覺!果然係冇令我失望呀下!



售價方面,呢隻「急凍蝙蝠俠」賣20380Yen,即係大約1400HKD。即日起去SE Store有得訂,預計下年4月出貨。
Square Enix
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024