{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Dec 2016
六月嘅時候,我哋就同大家介紹過上面呢隻《Toy Story》超合金,事隔半年,佢就終於賣街。而文青就搵到有關方面借咗一隻黎試下做開箱,如果大家想知呢隻嘢究竟有咩好玩、抵唔抵玩,咁就可以留意下以下嘅報告啦!


首先睇下個盒先。因為呢隻超合金總共由五隻角色組成,砌起咗之後都幾乎有成尺高,所以個盒都唔細。正面就有合咗體嘅美術圖,背面就分別有角色介紹,左右就係分別有幾張漫畫同超合金Logo。


打開個外盒仲有個內盒,再拉個發泡膠出黎先見到啲超合金嘅真身。

說明書除咗精美之外仲好重要!你睇埋我一陣試圖將呢幾隻嘢合體你就明點解。


好啦,到五隻角色登場,佢哋分別係胡迪、胡迪隻馬「紅心」、抱抱龍、彈弓狗同火腿。話到明係超合金,每隻都用料十足,非常墜手——尤其當你砌起咗之後——用料大部份係膠、不過有部份部件都用咗金屬,例如胡迪對腳、收埋喺抱抱龍同火腿入面,合體完之後嘅腳掌等等。

就算唔砌埋呢,每隻各自都有啲可動性。例如胡迪嘅雙手可動性非常高,手肘位仲係雙關節(不過其實係因為合體需要),雙腳就只係髖關節可以稍稍向前郁。順帶一提頂帽係可以除落黎嘅,入面亦有另藏機關。

紅心嘅四隻腳都可以稍為(真係稍為)向後拗,後腰嘅火箭炮可以轉向後——不過就比較似係合體需要而設。

另外胡迪係可以騎上紅心到嘅。紅心個馬鞍有個機關,可以勾住胡迪個後腰,所以坐得都算穩陣。不過因為胡迪對腳冇膝關節、所以騎上去之後兩隻腳會向外叉——不過醉翁之意都不在酒架啦?

彈弓狗真係可以稍為伸長,不過伸長之後條尾就會變成向後斜(本身係直向上)。耳仔嘅活動性就非常高啦。

抱抱龍嘅可動位算係多。首先個口可以打開,雙手肩關節同雙腳髖關節亦可以上下活動,另外對腳嘅膝關節可以稍稍向後。特別值得一讚嘅係就算只係得兩隻腳,佢自己都企得好穩陣。

最後係火腿,佢嘅可動性係……基本上係零


好啦,開始合體啦!由於啲變形、合體步驟幾實幾複雜,我強烈建議你一定要拆本說明書出黎對住整(我本身以為我玩咗咁多年玩具,應該唔使拆啦,點知係完全唔知佢咩構造)。

首先係相對簡單嘅胡迪,合體之後佢將會成為整隻超合金嘅核心。先將雙手向後摺(所以就要有雙關節),再將佢對靴嘅上半部份移上大脾、腳板部份向下摺。不過圖中我漏咗個步驟,就係將兩邊靴位擰返去前面。

之後係左手彈弓狗,先拉長「狗身」,再將四隻腳180度擰向上(留意條尾嘅位置),最後喺個背(原本嘅肚位)拎個接駁位出黎——留意!佢個接駁位係極.難.拎出黎,最後我根據另附嘅說明書用工具撬佢出黎,但咁樣其實好易整花……

之後係左腳火腿,呢隻就好簡單啦!先打開個豬身,拎收埋咗嘅黑色金屬部出黎,打開就會成為合體嘅腳板。再將個豬頭摺返入個身度,再打開原本位於豬身左右嘅部件就得啦!

右腳抱抱龍就開始複雜啦。首先將條尾向上拗,會帶出原本收喺肚底嘅黑色部件;之後將頭部向下摺,再將成條頸摺入肚嘅位置。留意打開條頸後會見到個窿。

之後就拆開啱先拎出黎嘅黑色部份,再一次係合體後嘅腳板。呢個時候最令人迷茫嘅就係究竟邊邊係向上,所以啱啱個窿就有用啦,佢係用黎接駁上身嘅,以呢個為標準就搵到上下左右。最後將兩隻腳轉向下,然後擰轉腳板就得啦。

但真正複雜係紅心,因為佢會同時成為合體後嘅上身以及右手。首先將四隻腳向上摺,之後再將(本身位於肚)嘅星星胸章、連埋紅心嘅兩四支火箭轉去側面,呢邊會係合體後嘅心口。再打開整個星星胸章,拎出收喺入面嘅右手。

好啦,問題又黎啦!根據說明書,下一步係將紅心個頭向內摺,同時將右手關節收入膊頭(即係紅心條頸)入面。問題係我收到個關節,紅心個頭就收唔哂入去;收紅心個頭呢,個關節又收唔到入去……最後我就放棄咗紅心個頭。

之後再將右手砌起,拉開馬鞍,所以變形就完成。可以開始合體啦!



首先係將胡迪嘅上半身攝入紅心嘅馬鞍位置,要留意嘅胡迪個上背同下背各有一個榫位,再對返紅心個鞍嘅固定裝置,問題個固定位太細而紅心就太重,結果胡迪個頭就好易穿出黎。

之後裝上彈弓狗,成為右手。不過因為個接駁位嘅角度問題,所以其實又有啲難裝。

最後就將胡迪嘅兩隻腳攝入火腿同抱抱龍入面。不過因為個接駁位非常難就,而砌起咗嘅上半身又唔輕,所以係頗狼狽嘅。

最後就裝上胡迪頂帽,拉出面孔,呢隻《Toy Story》超合金就完成啦!


結論:

作為超合金嘅出品,呢隻《Toy Story》不負所望,造功仔細之餘用料亦十足。而就憑我淨係變形合體都搞咗將近九個字,可玩性都相當高,而且仲有隨機附送嘅漫畫繪本。以呢個價錢(17500Yen,折合港紙約1200銀)黎講都算係相當唔錯。不過合體時某啲接駁位真係幾難裝,合體完成之後因為所有重量都靠胡迪支撐,所以有挺唔直條腰(胡迪嘅髖關節受力向前拗)嘅情況,合體之後基本上亦無可動性。不過買得呢隻,大家都一定會買埋之後嘅巴斯光年超合金,最終目標係合體成為「GANGREAT JING」。作為「半隻」超合金黎講佢交足貨啦!



打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024
《鏈鋸人》作者藤本樹於2021年推出嘅短篇漫畫《驀然回首》(Look Back),藉憑觸動人心嘅劇情及出色分鏡廣好受評、感動無數Fans,並於今年2月宣布推出劇場劇動畫。今日官方就率先公開首部預告片,重現多個經典場景。 ...
hobby
【動漫】藤本樹人氣作品《驀然回首》劇場版公開首部預告
17 Apr 2024