{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Feb 2017
近呢幾日天氣都好反覆,日頭出太陽,一到夜晚就開始落雨,真係估佢唔到。你知啦,男人老狗唔鍾意拎遮出街架嘛,但著雨褸又好焗喎,你話點揀先得架!但其實又好易揀咋喎,畀我就一定著雨褸——因為JUMP SHOP出咗呢件「龜仙流雨褸」!


平時我介紹呢啲週邊,第二段通常都會講解下佢嘅產品特色,但呢件龜仙流雨褸作為一件雨褸,除咗係成件橙色、左邊心口同背脊有大大個「龜」字之外,基本上就係同大家認知嘅雨褸冇分別。著咗除咗自我感覺會非常良好之外,最大嘅好處就係老遠都會見到你。


不過佢設計唔複雜都係其中一個好處,因為佢好平!只需2900Yen,即係兩舊水港紙唔使。不過要4月先有得買,想笠就要等多陣啦。
News.amiami.jp
為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024