{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 May 2017
過去幾日假期,各位Gentlemen有冇去邊到旅行?自從睇過英國《Top Gear》之後,我就好想試下Road Trip。但如果去到外國租返普通車,好似又唔夠特別,之前介紹過嘅改裝車夠哂特別,但人家又通常係成架賣。好在我又搵到一間叫「Native Campervans」嘅公司可以出租改裝露營車!


Native Campervans提供兩款露營車畀客人選擇,包括由Ram ProMaster 136" High Roof改裝而成嘅「BIGGIE」,同以Dodge Grand Caravan改裝而成嘅「SMALLS」。話就話係「BIG」同「SMALL」,但實際分別其實係車身大小分別唔算好大,最主要係高度嘅分別。「BIGGIE」嘅廚房比較大、功能設施亦比較齊全,亦有個起居室可以食飯;而「SMALLS」嘅廚房就簡單啲,而且要企喺車外邊煮,亦都冇雪櫃,亦冇起居空間,但因為係摺床嘅關係就可以坐5個乘客。


論設備、設計,呢兩架嘢都唔算非常出色,但就憑佢可以好似酒店咁逐日租,方便性就已經贏哂!最平只需615USD(約$4800HKD) 租三日,仲包哂餐具寢具,其實同住酒店差唔多!美中不足嘅係只可以於Denver上車同還車,唔係就要加錢。如果有多幾個地方就好啦!
Native Campervans


由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024