{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Apr 2017
今日係4月28日,對我哋黎講係一個普通嘅星期五,但對林寶堅尼黎講就係一個重要日子,因為今日乃係佢哋嘅創辦人Ferruccio Lamborghini嘅101歲冥壽。咁啱近日就有一件佢親身設計、用過嘅交通工具被修復拍賣——不過唔係林寶堅尼嘅車,甚至係冇轆架喎。


呢架名為「Riva Lamborghini」嘅Speedboat乃係1968年Ferruccio 同Riva嘅設計師合力製作,本身係基於Riva嘅大熱Aquarama款,但因應Ferruccio 嘅要求將原本嘅兩台V8引擎變咗做合共700匹馬力嘅Lamborghini V12,極速高達48節(約89km/h),係Riva出過最快嘅船。而且為咗容納呢兩副引擎,Riva仲要重新設計一個開放式排氣系統——膚淺啲講就係就咁放咗喺個船尾到。壞處係隻船冇咩空間,好處啦喎,就係你可以盡情享受700匹意大利狂牛喺你背後怒哮嘅聲音。


Ferruccio 擁有咗呢隻船50年,最後賣咗畀一個親密朋友,之後再經幾次轉手,最後就被棄置喺一張帆布之下,原本嘅兩台V12亦被改返做兩台V8。好在有一位Riva收藏家搵到,而且交回Riva重新修復,再換返V12引擎,仲加咗6個Weber化油,目前就接受買家出價。如果你想擁有呢隻歷史與機械工藝並重嘅機器,就可以去Riva嘅網站出價啦。
Riva Lamborghini


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024