{ SKIP }
文:陳意  圖:互聯網
POSTED ON 22 Aug 2014

唔少人睇得多日本AV,都對日本JR或電車嘅痴漢情節有好多fantasy。恕我掃興,做人定做鬼,往往係一念之差,自己諗清楚。


喺日本,有相當多電車迷。大阪與堺巿之間的阪堺電車,早前推出電車租賃服務,畀電車迷一大班人喺電車上開party、搞舊同學聚會或私人聚會。每次租用時間為2小時,可載 35人,車上可以飲食,但講到明唔准燃點易燃物品(放煙花更唔好諗),費用為55,200日圓(折合約4300港元),行程途中有兩次停站休息時間。



老老實實,除非你係電車迷,否則你如果打算開party,我會建議你另覓地方。之不過,你想試吓同你另一半,甚至幾個「玩得埋」嘅女性朋友喺電車攬吓、抱吓、摸吓,做啲唔超越法例,唔嚇親街坊,又滿足到你哋幻想嘅活動,我覺得非常值得一試呢項服務(我知道真正電車迷實會鬧爆我)。就算大家臨場上到車怕怕醜醜,規規矩矩,只係飲吓蒸餾水,但能夠俟住呢個,攬住嗰個Selfie吓都好吖!


阪堺電車租賃網址:http://www.hankai.co.jp/reserve/index.html



啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024