{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 May 2017
有人話香港所有問題都係土地問題,準確啲黎講,係唔夠土地嘅問題。解決方法好簡單,增加土地供應!但我哋睇睇粉嶺個高爾夫球場…唔…一係我哋填海?我哋又睇睇環團嘅面色…咁係咪冇解決方法呀?有!起啲唔使「地」嘅屋咪得囉。


呢隻來自德國嘅「REV HOUSEBOAT」顧名思義就係一隻浮喺水上面嘅「船屋」,所以好明顯係唔需要有「地」,嚴格上又唔算係填海,貌似就非常適合香港。地下(定應該叫水面)加天台總面積有成1900平方尺,內裏間隔可以完全自訂,仲可以因應自己喜好加裝火爐、桑拿、按摩浴池等等設備,當然亦有自己嘅污水、淨水同太陽能發電系統。以上講嘅都係「屋」嘅部份,而作為一隻「船」佢當然係有動力系統可以揸走。你幻想下自己揸住成間屋喺維港上面行,幾有型呀——如果唔犯法嘅話。


以上一切一切你估要幾多錢?答案係46.9萬歐元,即係四百萬港紙左右(未計各種Option)。最近開售個唔知海之戀定花之戀入場價都要560萬啦,仲要一房咋!我呢隻船黎呀!起碼都真係同水有啲關係呀!
Rev-House




雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024