{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Aug 2017
FPM(FABBRICA PELLETTERIE MILANO)乃係一間有六十年歷史嘅意大利高級皮革用品店,目前主要係出各類商旅用行李箱同皮包,不過久唔久都會出啲奇奇怪怪嘅物品。例如法國設計師Marc Sadler就同佢合作推出咗一連兩件好靚、但令人摸不著頭腦嘅旅行套裝。


兩件旅行套裝分別係一個工作枱(Workstation),同一張床(Bedstation),兩件都係基於「FPM」著名嘅鋁硬殼行李箱「Bank」系列。先講下張Workstation先,Marc Sadler其實係將一張木同皮摺櫈、一張枱仔同三個櫃桶放咗入一個Bank行李箱之中,於是你就可以拖到邊做到邊。但你要留意嘅係佢已經冇位放其他行李,即係你真係拉咗張重17KG嘅枱去旅行…唔…


明咗個Workstation,咁Bedstation係咩就顯然易見,就係一張收得入Bank行李箱嘅摺床,仲有簡易嘅枕頭同被鋪,不過依然都係冇位放其他嘢,而且成19.5KG重……

不過只要你睇到個價錢,你就會明佢嘅設計理念:Workstation要4900歐元(約HKD 45400)、Bedstation要6900歐元(約HKD 64000),加埋大拿拿十萬銀港紙!換言之呢兩舊嘢根本就唔係畀我哋呢啲凡夫俗子用嘅!係啲「數百萬當係碎銀」嘅有錢人嘅旅行玩具咋嘛!


FPM


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024