{ SKIP }

POSTED ON 16 Sep 2017

碧咸呢個世界級人生贏家,相信你同我都好想變成佢。今時今日,四字頭嘅佢,沒有最型只有更型!

練唔成佢隻黃金右腳出七旋斬唔緊要,你可以學下佢點樣keep住咁Charm!例如學佢無時無刻都可以擺個型爆pose影相抱哈七,同埋用一星期砌好四千塊Lego城堡。 


又或者好似佢咁用全球男士No.1嘅護理品牌BIOTHERM HOMME皇牌系列, 先用含有最高劑量配方Life Plankton™水源再生因子嘅FORCE SUPREME Life Essence極量激活水加快肌膚細胞更新,強化肌膚同激活皮膚底層再生!



(左)極量激活水 FORCE SUPREME Life Essence HK$490 / 100ML
(右)緊緻淡紋重塑精華 FORCE SUPREME Youth Architect Serum HK$880 / 50ML


 再用FORCE SUPREME Youth Architect Serum緊緻淡紋重塑精華重塑面形輪廓。 Keep住皮膚更緊緻、更柔滑、強韌度提升至最理想的水平! 咁就可以跟住碧咸無時無刻keep住Charm啦!



由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024