{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Oct 2017
所謂工欲善其事,必先利其器,就算你唔係一個成日入廚嘅人,屋企都要有返Set靚嘅廚刀黎坐陣——請注意,呢到嘅「靚」唔係單指刀嘅質素,更指刀嘅外表。好似以下呢Set由英國珠寶設計師Stephen Webster設計嘅廚刀,就完全符合呢個「靚」嘅標準啦。
呢Set廚刀嘅賣點有兩個,第一,係刀身用上現代大馬士革鋼材,呢種以不同鋼片疊起,鍛造時不停摺疊以形成多層花紋嘅鋼材堅硬峰利,最緊要就係靚。另外就係每把刀都有個由黃銅造嘅動(植)物首刀柄,分別係公牛、野豬、公雞、羊、三文魚同一條翠玉瓜,代表咗每把刀嘅用途。放喺廚房真係傅說中嘅廚具咁款呀。

不過靚嘢通常都有代價,呢Set廚刀嘅售價係三萬銀,美金!即係23.5萬港紙,買完應該都冇錢買餸返黎切嚕。
Stephen Webster
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024