{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Dec 2017
當香港人仲為有個家而煩惱嘅時候,外國人就開始向提升生活質素著手。而生活質素有時都唔係講緊個馬桶係咪識洗Pat Pat咁簡單,更多係居住自由性,對於環境嘅影響等等。遠在斯洛伐克嘅Nice Architects於上年就提出「Ecocapsule」輕便家居,近日仲正式生產50個,等人們可以有一個全新嘅居住環境。

Ecocapsule係一個120平方尺、外表有如一隻白色蛋嘅輕便建設築,外牆主要物料係玻璃纖維同鋁。內裏有一張雙人床、一個簡單廚房同廁所,亦有可以摺起嘅長檯,基本上同東京嘅商務酒店差唔多,相當簡潔。但佢最大嘅賣點唔係內部裝修,而係佢同時配備太陽能、風力發電機組,亦可以收集雨水過濾為飲用水,換言之佢係一個完全自給自足嘅居住空間,脫離水電網嘅限制,真正係想住邊就住邊。
Nice提出Ecocapsule可以用黎做Pop up酒店、普通平房,甚至係電動汽車嘅充電站。Ecocapsule第一年會生產50個,賣79900歐元(約74萬港幣),如果你唔趕用仲可以等,Nice保證會平啲添。其實120尺同香港某啲新樓單位真係相差無幾,但Ecocapsule起碼唔使交水電煤喎!計落除笨有精呀!
Ecocapsule
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024