{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Nov 2017
下星期又係Clockenflap,唔理你係純粹湊熱鬧、想去睇下有冇艷遇、定係真係咁乖去聽歌,呢個香港一年一度嘅音樂盛事都絕對值得你留意。以下就為大家介紹幾位女性表演者,等大家去到可以扮下嘢啦!

1. MØ

睇個名都知佢係北歐人,MØ全名Karen Marie Ørsted,「MØ」呢個藝名係以名字中嘅兩個字頭串成,丹麥文中又有「處女」嘅意思。MØ係一名電音音樂人,曾經與Major Lazer、Justin Biber、Charli XCX等人合作,而且拎過好多獎。值得一提嘅係佢全家都係專業人士:老豆係物理學家、媽媽係老師、阿哥就係醫生——唔知係咪細個屋企管得嚴,所以佢嘅音樂先咁有力呢?

2. FEIST

出身自Indie Rock(獨立搖滾)著名組合Broken Social Scene,號稱加拿大「文青女歌手」,事關其歌唱風格相當簡樸,慵懶腔調亦令人聽得十分舒服,但其實佢都可以有搖滾樂嘅激烈咆哮。

3. 水曜日のカンパネラ (WEDNESDAY CAMPANELLA)

今年Line up中令人非常期待嘅日本組合,團隊由三個女仔組成,包括主唱KOM_I、曲詞Kenmochi Hidefumi、以及經理人Dir.F。歌曲風以電音、J-pop同Hip Hop為主,另外亦相當著重視覺效果。例如色彩繽紛嘅MV、常人睇唔明嘅服裝,就算現場表演都永遠會有驚喜。唔知今次黎香港又會有咩準備呢?

4. Mitski

美國與日本混血獨立歌手,於美國讀書時期自行推出兩隻專輯,畢業後推嘅「Bury Me at Makeout Creek」更獲得音樂人廣泛好評。值得一提嘅係佢個樣雖然相當麻麻(我算好好人架啦),但身材唔錯(重點誤)。

以上就係四位值得大家留意嘅女表演者,但除咗佢哋之外,Clockenflap當然仲有好多出色音樂人登場。所以大家有機會就記住入場啦。
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024