{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Nov 2017
上星期先講完喺「全球最佳航空公司排名榜」排第二嘅新加坡航空出咗個有床嘅頭等艙,喺同一個榜排第四嘅阿聯酋航空(Emirates)近日都公佈咗波音777航機上嘅新頭等艙,雖然冇床,但就有「無重力」全躺椅,仲係Emirates首個「套房」添!

今次Emirates嘅頭等「套房」係與Mercedes-Benz聯手推出,不過又唔好以為佢成個位都係碳纖、當然亦唔會有賽車椅,實際上Emirates只係由Mercedes-Benz嘅高級車廂入面搵咗啲靈感。首先包括被稱為「無重力」、可以完全躺平高級真皮座椅,觸控式控制屏,以及可調色嘅氣氛燈。新頭等艙亦係Emirates首個全封閉「座位」嘅頭等艙(以往近天花嘅位置係通嘅),而且每個都有窗——連位於機身中間,理應見唔到機艙外景色嘅艙位都有「Virtual Window」,實時「播放」機外風景,問你服未。
呢個頭等艙於今年12月1日起就會於來往杜拜至日內瓦及布魯塞爾嘅波音777客機上服役,依家已經有得Book啦。
Emirates
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024