{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 29 Sep 2014

八月頭嘅時候我哋同大家講過《四驅兄弟》新作就黎登場。啱啱喺就發佈咗新作宣傳圖同新車「Z ウイングマグナム(Z Wing麥林)」。所謂「男大十八變」,廿年過後嘅星馬豪唔單止個樣唔同咗,連隻眼同頭髮嘅顏色都唔同埋!之於佢個仔「星馬翼」就有個魚翅咁樣樣嘅髮型……唔……我睇唔透。

之於身為主角嘅「Z ウイングマグナム(Z Wing麥林)」後半部就似當年嘅旋風麥林,但前半部就有兩個款……唔通識變身?



啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024