{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 29 Sep 2014

曾經有一篇叫《澳牛的黃昏》嘅潮文,喺網路上大熱。作者先以地道香港小市民嘅身份講述從前嘅澳牛有幾咁正,就算服務態度幾差,單憑佢出色嘅炒蛋一樣寸得起,但後來作者再次光顧澳牛,卻發現一切都變了,炒蛋「鞋」了,凍了,連寸到飛起嘅侍應都識講多謝,令佢感慨澳洲牛奶公司的改變,連其特色都逐漸消失,不禁令佢想到澳牛經已踏入「黃昏」。

當然,呢篇潮文不單單講澳牛咁簡單,而係透過澳牛慨嘆香港僅有的特式都逐漸褪色。原來,澳牛嘅未來,並唔係黃昏,而係黎明的開始。

九龍城侯王道,有一間名叫「聯發」嘅茶餐廳,門面光鮮,賣嘅係大路茶記食物,平凡至極,但原來,平凡嘅表面下,呢間茶餐廳深藏實力,佢係食壇傳奇——澳洲牛奶公司老闆兒子所開的店舖。



澳牛老闆的第二代,因為有興趣做飲食業,得家人同意,自立門戶開茶餐廳。店子樓面由一位女夥計主持,不同於澳牛,侍應們服務有禮,而且保持效率十足。不論上菜、收碟都爽手俐落,而且沒有漏單或錯單的情況,服務令人滿意。雖然潮文認為服務態度良好,有失澳牛傳統,但小編則認為,「禮多人不怪」,始終冇人想畀錢買氣受,只要食物照舊Perfect池,一樣值得支持。


小編先叫了個早餐,離不開牛油多士、炒蛋、火腿通粉及熱奶茶。先嚐一口經典的炒蛋,蛋香滑溜,火候剛剛好,炒蛋無疑是蛋汁豐盈,帶有蛋香,而且鬆軟滑溜,感覺入口即溶,比得上澳牛質素。


而牛油多士的外皮相當酥脆,內裡也甚為軟綿,而且牛油滿滿的充滿整塊麵包,多士的邊焗得非常香脆,更飄出陣陣油香。


火腿通粉雖然較為普通,但小巧的通粉頗有彈性,甚有口感,所以覺得不錯。


熱奶茶的奶味較重,一飲上口就有濃濃奶香。


作為一個飲食記者,小編當然要再多點兩樣店內的招牌菜,才可以向讀者交待。另外小編點咗沙嗲牛肉湯意粉,新鮮牛肉鮮嫩有肉味,沙嗲汁頗惹味,而且湯底濃厚鮮甜,意大利麵質亦很爽口。


公司三文治,麵包軟熟,厚厚的麵包中央夾着更厚的金黃炒蛋,炒蛋嫩滑,咬落充滿層次感,揭開麵包,發現牛油塗滿每個角落,每口都有啖啖牛油香味。


小編從進入店舖,到坐下落單,吃東西,再付款,整個過程,一直聽到夥計不斷「多謝」前「多謝」後,可能有人認為這樣有失澳牛風範,但如果食物可以保持質素,服務態度更加優良,不是一個進步嗎?學劉華話齋,今時今日嘅服務態度,就係要咁樣。

地址︰九龍城侯王道2-4號地下1號舖

電話︰2718 8832

營業時間︰星期一至日: 07:00-22:30

價錢︰$50以下

網址︰https://m.facebook.com/luenfat2014

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023