{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Feb 2018
所謂「戰壕打火機(Trench Lighter)」,其實係講緊自一次大戰以來,參加戰爭嘅士兵被困於戰壕時以手邊有限資源,如子彈殼等材料製作嘅打火機,當中冇規定嘅款式、設計,反正用得到就可以。亦因為如此,流傳落黎嘅戰壕打火機通常都有簡單設計、濃濃嘅手工味以及非凡嘅耐用度,亦成為唔少人嘅收藏品。真正上過戰場嘅戰壕打火機難求,但以戰壕打火機為藍本而設計嘅新品就相當易搵得多。 

例如美國品牌「Akomplice」就推出咗個戰壕打火機,以黃銅及鋼製作,大致上只分為火輪(及火石)、燃油儲存及點火等三個部份,而其中點火棉蕊就會有個滑蓋子以防意外起火及作熄火用,據說亦打火機本身亦有防風功能,而下方嘅鎖匙圈就連結住入燃油嘅孔洞,只要扭開就可以添加燃油。

如果你都喜歡呢種硬朗、簡單風格嘅打火機,可以上網買返個,只需35.95USD,即係約280HKD左右。
Akomplice
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024