{ SKIP }

POSTED ON 23 Mar 2018

係一段關係入面我哋最怕付出過後無收穫,女神可能玩你,同事可能跣你,你嘅「收穫」最後可能只有失望。但係有一樣嘢一定唔會辜負你嘅期望,就係堅持運動嘅身體。周麗淇成為Goji Studios代言人之後 ,透過運動證明身體每一寸嘅改變,就你係付出汗水嘅證據!

無論男定女,都唔應該一味追求身體上要「THIN」,而係要「FIT」。周麗淇認為Fit包括兩個層面,身體要肌肉及曲線,精神狀態都要好,充滿朝氣活力,先係正真的Fit!
她又指「第一個月開始做Gym時可能會覺得很辛苦,但因為我清楚知道自己的目標是要改善健康,所以決心堅持下去,之後做Gym就自然而然成為了我的生活習慣,就像每天喝水吃飯一樣,也就不再覺得很辛苦了。」所以即使工作再忙,Niki也會定期去Goji Studios做運動,維持健康,仲可以舒緩壓力。
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024