{ SKIP }
文:陳意  圖:互聯網
POSTED ON 21 Oct 2014

近年愈來愈多人興起送Dyson Air Multiplier畀剛有BB出世嘅父母,原因好簡單,一來,Dyson啲design靚,大家亦知呢個牌字嘅產品係好嘢,有信心,有體面,唔係幾百蚊普通貨色。二來,好多育嬰專家都教人,少開冷氣,多用風扇,即使用風扇,都唔好「兜到正」咁吹,吹出嚟嘅風要柔和⋯⋯喂喂!咁講法,即係唔買Dyson都唔得啦。



天氣開始轉涼,已為人父嘅你,又係時候好檢查吓收埋咗半年有多嘅暖爐同放濕機仲work唔work,唔work就趁早去入貨,因為大多數電器連鎖店喺上述兩種產品的庫存量都唔算多,賣咗頭一輪,往往要等十幾日先再番貨,凍親你唔緊要,BB仔凍親就煩。



Dyson啱啱喺日本發表了Hygienic Mist,呢部機聲稱係巿場上最潔淨嘅放濕機,透光紫外線可將99.9%的細菌於一分鐘內殺死。而加濕器的儲水倉達3公升,足夠用家連續使用18小時。Dyson喺抑噪技術一向都有不俗表現,今次推出的Hygienic Mist已獲英國quiet mark認證,咁今年開住暖爐,又有放濕,阿仔阿女自然有覺好瞓,又唔會鼻乾喉涸兼無端端流鼻血。



不過,呢款Hygienic Mist暫時只喺日本發售,售價6萬日元,希望MenClub駐日記者北川直人唔好嫌我煩,幫我ship部過嚟就好(不過,至怕呢頭落單,轉嗰頭又話有行貨!!)



適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024
Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024