{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Apr 2018
買車嘅時候大家一定會猶豫過究竟買咩色,太普通嘅又驚一街都係;太特別嘅又驚第時賣唔返出去。但如果你要揀嘅遊艇顏色,件事就容易得多,事關無論幾豪華嘅遊艇通常都係白或者淺色為主,所以你搵隻黑色嘅返黎就一定夠哂特別。好似Timur Bozca設計嘅呢隻「黑天鵝」咁就係好例子啦。

呢隻「Black Swan Super Yacht」外表以簡單線條併湊出大膽嘅角度,優雅之餘亦符合空氣力學,配上總馬力達23172匹嘅引擎,最高速可達28海節。除咗快同型,船上嘅設施亦都相當高級。為配合黑色外表,船內主要以白色及大地色系(Earth Tone)為主。船首兩側各有一個玻璃露台讓乘客觀賞美景,又有直昇機台、泳池、七個房間,最多容納12位乘客。

不過「Black Swan Super Yacht」到目前為止都仲停留喺概念階段,就算你有錢都未必買得到——斷估唔會真係諗緊點隔熱掛?
Timur Bozca
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024