{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Apr 2018
如果諗返起當年係喺戲院睇《Toy Story》第一集會令你覺得好老,咁我同你講啲令你更覺得老嘅嘢:就係你腦海入面覺得「都幾新呀」嘅《Toy Story》第三集,都已經係8年前嘅戲,如果當年有個o靚仔啱啱讀中學,今年佢好命都讀緊U啦!咁代表咩?代表又係時候有新一集囉!
上星期Toy Story嘅官方Facebook專頁上載咗一張簡單宣傳圖,寫明最新一集Toy Story將會於2019年6月21日上映,屆時胡迪同巴斯又會展開新嘅冒險。不過目前就冇公佈任何劇情或者製作詳情,睇黎大家都要等下先得啦。
雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024