{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 25 Oct 2014

唔知各位Gentlemen係咪同我一樣,一上到飛機就咩都唔理瞓覺,直到佢派飯為止,所以我其實好耐都冇睇過佢哋嗰啲叫你綁安帶呀,逃生出口嗻邊嘅安全廣播影片。唔知係咪連啲航空公司都知條片有幾咁悶,所以近年就陸續出現好多比咗好多心機而且又幾好睇嘅安全廣播影片!

以下呢段「中土世界」版安全廣播影片就係由紐西蘭航空拍出黎。大家都知電影《魔戒》中的「中土世界」是取境於紐西蘭,所以對多好Fans黎講紐西蘭=中土世界,咁有精靈叫你扣安全帶、矮人叫你收好啲行李、仲有「佛羅多」和《魔戒導演》彼得積遜,都好合理呀!



今次都已經唔係第一次架啦。早係12年嘅時候,紐西蘭航空就已經安全廣播影片。



雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024