{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Apr 2018
去旅行通常都食好住好住好買好,所以通常黎講都係非常輕鬆,最唔輕鬆可能就係來回兩程機——機位又窄隔離個麻甩佬又同你搶扶手後面個阿嬸又踢櫈附近啲細路又喊又盛咁,真係辛苦過一早一晚逼地鐵。不過空中巴士(Airbus)近日就宣佈會推出首架臥鋪客機,最快於2020年乘客們就有機會瞓住去旅行啦!
Airbus早前宣佈同法國嘅Zodiac Aerospace(卓達宇航)合作推出新款嘅A330型號客機,最大嘅特點係機上有真真正正嘅床舖,而非單純地「可以躺平」嘅座位,咁長途機嘅旅客就可以真真正正地瞓一個好覺。據知整個床舖空間(Sleeping Module)會座落於客機嘅貨艙,並以模組方式安裝,航空公司可以彈性使用。另外要注意嘅係呢個Sleeping Module真係淨係用黎瞓覺,換言之乘客必須先買一個正常座位,再加錢先能夠享用床位。但觀乎其間隔裝修,定價似乎就一定會畀之前新加坡航空推出嘅頭等套房合理。
雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024