{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 May 2018
雖然話《少年Jump》係日本嘅漫畫週刊,但對由細飲日本奶水大嘅我哋黎講,入面幾乎每套漫畫都係我哋成長嘅一部份。而《Jump》嘅漫畫歷年黎除咗被改編成動畫、電影,仲有唔少改編過成遊戲——所以喺《Jump》慶祝50週年嘅大喜日子,任天堂推出特別版迷你紅白機都好合理呀?

呢部「任天堂經典迷你紅白機 《少年Jump》創刊50週年紀念版」其實係早前推出嘅「迷你紅白機」嘅變奏,最大嘅分別在於包裝盒無論封面、大小都係參照一本《少年Jump》黎製作,經典紅白配色亦成為「紅金」色,機身亦印有《Jump》嘅海盜頭商標。內置20款當年改編自《少年Jump》連載漫畫嘅遊戲,包括《足球小將》、《筋肉人》、《龍珠》、《北斗之拳》、《聖鬥士星矢》、《勇者鬥惡龍》等等經典。預計今年7月7日推出,售價為7980Yen(約570HKD)。另外任天堂同時宣佈會於6月28日再次推出「迷你紅白機」,各位機迷到時就有兩個選擇啦。

Nintendo
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024