{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 20 Jun 2018

宜加呢一代噴香水再唔係女士嘅專利,男士噴香水都愈來愈普及。香水除左可以提升自己嘅形象,仲可以展現個人嘅時尚品味,令人地留下深刻印象。所以今次就教下大家點樣揀適合自己嘅香水。

首先應該按照自己style或場合揀適合自己嘅香水。你試諗下,如果一個大隻仔身上面竟然散發岀甜到死嘅香味,係咪成件事即刻格格不入。所以揀香水嘅第一步要考慮嘅係,會係咩場合用?自己屬於咩類型?唔好話我唔益你哋,下面我就分左幾類型嘅香水比你哋。

《陽光大隻仔形》


熱愛戶外又鐘意運動嘅男仔,就適合清新爽朗形嘅香水,例如薄荷或者柑橘嘅味道。比人地一種活力繽放,清新同正面嘅感覺。另外柑橘嘅味道有助抗抑鬱,所以噴完都會令人心情開朗,適合岀外活動同平日岀街時使用。

Hollister So Cal

香調:冰菠蘿,迷迭香,白麝香

清新怡人,彷彿身處於南加州的海灘風。

In #mycalvins #nails #calvinkleinperfume #ckone #details

Ismena Granis(@anemsii)分享的貼文 於 張貼

Calvin Klein - CK be

香調:清新柑橘調

前調:杜松果、豆蔻果實、柑橘、薄荷、薰衣草

中調:玉蘭花、白桃、柑橘花、綠茶

基調:白麝香、金合歡、薰草豆

《文青形》


文質彬彬嘅你想展現更優雅?草青味同花果味就最好不過。例如鼠尾草同佛手柑等,味道偏淡同自然。唔好以為花果味只係女士嘅專屬,男士其實都可以carry得到。除此之外草青味同花果味亦都適合仼何場合使用。

Wild Bluebell Cologne

香調:丁香花蕾,鈴蘭,野薔薇、柿子

瀰漫著丁香花蕾和鈴蘭微妙香甜

《成熟上班族》


成熟穩重型嘅男士,木質味嘅香水係你哋嘅不二之選,例如檀香木味同烏木味,因為木質味道比人一種安穩可靠嘅感覺,令男人味大爆發,絕對可以帶比另一半安全感,係職場上亦可以發揮同樣功效。所以木質味道嘅香水最適合翻工同約會時使用啦。

BOSS BOTTLED UNITED

前調:南非香葉木,血橙

中調:綠薄荷,薄荷,鳶尾根精華

基調:香根草,廣藿香,喀什米爾木

全新的限量版BOSS BOTTLED UNITED,前調散發出清新活力的一面,基調則帶出一絲絲優雅溫暖的木香。

Hermes Terre d'Hermes

香調:辛辣木質調

前調:橙子,葡萄柚

中調:胡椒,天竺葵

後調:廣藿香,雪松,香根草,安息香脂

乾淨俐落,成熟又斯文的男人味。

《獨特型格型》


如果你自問係一個有性格,神祕又與眾不同嘅人。我諗你
哋應該會比較鐘意以下落黎嘅香味,獨特又神秘嘅廣藿香。因為呢種香味比較少眾,而且廣藿香比人一種憂鬱神秘嘅感覺,總有種捉摸不住嘅吸引力。但除此之外仲有好多特別嘅味道例如煙味,同樣都比較特別。

Breath of God

主要成分:香柏木精油,岩蘭草精油,玫瑰精油,黑胡椒精油,檀香精油,依蘭依蘭精油,西柚精油,橙花精油。

結合輕盈的鮮果香調和木本香調,營造出極富神秘感的煙燻香調。這香氣象徵光明和黑暗,在每個人的肌膚上都會產生不同的香氣變化。

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024