{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 14 Jul 2018

日本芥末公司Kirin最近宣布,係芥末中發現一仲化學物質比起現今市場上嘅防脫髮產品Rogaie更有效,堅定流呀?

講到呢到好多人都應該聯想到,平時我地食壽司嘅Wasabi。但其實佢地係指新鮮嘅山葵先有效。芥末公司研究人員表示,佢哋研究山葵時,發現山葵有一種叫做異肥皂草苷(isosaponarin)嘅化學物質,有助刺激頭髮同有助人體膠原蛋白産生。

不過靜係靠食係無用,研究人員話要用山葵直接接觸頭皮,先會發揮生髮作用。換句話黎講,要用山葵搽係頭皮上先有用。

雖然目前並未有正式嘅科學家證實山葵係唔係真係可以防甩頭髮。不過可以肯定嘅係山葵內含有一種「6-MITC」的成分,能有效預防胰臟癌、食道癌、肺癌和白血病,仲可以幫助抑制癌細胞生長。

依加仲未知係唔係真係得,但如果你揾緊一款全天然嘅防脫髮産品,不如試下呢一招。

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024