{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 15 Aug 2018

身為全球工時最長城市,每周平均工時超過50小時嘅香港人,翻工時間仲長過休息,工作量多到數唔清。喺工作嘅壓力同缺少嘅休息情況下,導致我哋原本靚靚仔仔嘅皮膚都變得又粗又黃,眼袋仲大過手袋,雙眼愈來愈無精神。想解決呢個問題,你只需以下小小步驟同一支眼霜,足以令你恢復炯炯有神嘅雙眼。

【熱毛巾趕走黑眼圈】

黑眼圈形成是由於眼部周圍血液循環不流通,建議洗面後用熱毛巾敷在眼部10-15分鐘,可以使眼部周圍肌膚放鬆加速血液循環,每星期兩至三次便可減輕黑眼圈。如果熱敷後配合按摩,更有效減退黑眼圈和眼袋。

【按摩改善眼部疲勞】

適度地按摩可緩解眼部壓力,讓眼部肌膚得到適當嘅休息。工作時,每隔1-2個鐘應閉眼休息5分鐘,可用中指輕輕按壓眼球,沿著半球輪廓,輕力按摩,改善眼部疲勞。

【有足夠休息】

唔洗講大家都知,不過都要提提你哋。如果你經常熬夜,只會令皮膚情況變得更差,膠原蛋白流失得更快,無論用幾貴幾好嘅眼霜,都無補於事,解決唔到幼紋、浮腫和黑眼圈等問題,所以今晚都係早D訓啦。

【小心選用眼霜】

眼部皮膚平圴厚度分別只有0.04 0.06mm,如此細薄嘅皮膚,選用護理產品時更要注意。應選用不含油脂的眼部産品,減少使用含刺激成分,避免刺激眼部周圍皮膚,防止産生油脂粒等問題。接下來就等我推介幾款俾你哋啦!

【Lab series 高效緊緻眼霜】

緊緻,保濕的眼部修護療程為眼部四周皮膚提供即時提升的效果,減少老化的徵兆,更蘊含在Sirtuin科技啟發下的Age-Less複合物分子,加強天然細胞修護,立即減淡細紋和皺紋。

【Biotherm 緊緻淡紋眼部重塑精華】

蘊含藍藻萃取物,日本雪松木萃取物,水源再生因子等,質感較清爽,有效淡化及平滑細紋,撃退眼周浮腫問題及減淡黑眼圈,讓眼周肌膚更顯平滑緊緻。

【Clinique Anti Fatique Cooling Eye Gel】

專為男士研發,質感輕盈容易吸收,極速喚醒,滋潤,提亮疲倦眼晴,高效擊退浮腫及黑眼圈。

【Kiehls男士緊緻抗皺眼霜】

能糅合提升皮膚,抗皺,減淡黑眼圈等,有助收緊眼袋,減淡黑眼圈,撫平魚尾紋,顯著改善眼周老化跡象,讓眼部皮膚更顯平滑。另外內含黑麥籽精華,能明顯強化眼肌。

【LOCCITANE 香櫞果清爽活力眼部啫喱】

蘊含有科西嘉島有機香櫞精華,促進眼部血液循環,啫喱質地能迅速被皮膚吸收,幫助消除眼部黑眼圈及浮腫,為眼周肌膚補充水份,消除疲倦痕跡。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024