{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 17 Aug 2018

雜亂無章嘅眉毛其實同暗瘡一樣,影響整個儀容,令整個人顯得冇精神唔整潔。「唔係呀嘛!我先唔修D咩韓式一字眉!」我唔係叫你修到女人眉咁,係修走眉上多餘雜毛,整體觀感更加整潔,令你男人味大大加乘。

【新手必備修眉工具】

市面上有多款眉形模具可以協助你輕鬆修眉。只要將模具放在眉上,再用剃刀把雜毛除掉。太長或者其他雜毛便會露出模具之外,再用剃刀把雜毛剃走便可。眉形模具並非只有單一眉型,可以自己挑選適合自己嘅眉型,粗又得,長又得,得咗。小小建議千祈唔好急,大範圍修剪,慢慢修剪自己想要的眉型,咁就唔怕剪衰左翻唔到轉頭,仲有記得修眉時要水平線對鏡,否則好容易會高低眉,會出事架。

【進階版修眉工具】

如果平時有自己修眉嘅習慣,咁都唔洗多講。不過用乜工具收眉就留意啦,千祈唔好用剃鬚刀剃,因為剃鬚刀較難控制,一個唔小心剃甩條眉都似,相反眉毛專用剃刀更靈活,剃毛細緻度更高。而且亦有多功能集於一身嘅電動剃刀,修眉毛之外仲可以修埋其他毛,一物多用。

飛利浦 - 3000 舒適的鼻毛、耳毛及眉毛修剪器

【假手於人嘆住修毛】

除左自己修,緊係可以揾人幫你修啦,好多唔同嘅化妝品牌或Barber Shop都有修眉服務,入去座定定就你專人幫你修眉,仲會幫你分析個人眉形,修剪一條適合你嘅專屬眉型。唔識修眉又唔敢修眉嘅話呢個方法就最好不過啦。

Benefit 蜜蠟修眉服務

https://www.benefitcosmetics.com/hk/zh-hant/beauty-services/brow-wax

BLACK ROSE BARBERSHOP

https://www.blackrosebarbershophk.com/

Marshall推出嘅頭載式耳機系列Major及無線耳機Minor,素來以外型搶眼而且音質出色而聞名。近日Marshall就宣佈同時更新兩個系列,分別推出最新Major V及Minor IV新耳機。最快5月初就可以買到。 外觀上 ...
tech
【耳機】Marshall 更新經典耳機系列 Major V及Minor IV下月初發售
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024