{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 16 Aug 2018

亞洲男士髮質一般都偏油性,加上夏天嘅影響個頭油上加油,宜家嘅天氣仲要落雨。個頭岀油不特止,連個天都要踩多你一腳,令到頭髮濕濕笠笠。哪!天氣我地就改變唔到,但至少我哋可以減少頭部岀油。今日就介紹幾款適合夏天男士使用嘅洗頭水,趕走油頭粉面啦。

【Kiehls茶樹油洗髮水】

專為中性至油性頭髮而設,有平衡油脂分泌及抗菌功效。蘊含金雞納樹皮,牛蒡,茶樹油等植物精華,金雞納樹皮具有清涼舒爽之效,另外茶樹成分具有抗菌功效保護頭皮,同時牛蒡亦可滋潤髮絲,不會導致頭皮及頭髮過乾。做到去油又保濕嘅功效。頭皮容易生暗瘡嘅朋友就最啱啦,因為茶樹成分除左抗菌之外仲有消炎功效。

【Aesop 均衡洗髮露】

Aesop呢個品牌一值都得到不少客人信賴,可能好多人認識佢嘅原因係因為佢哋嘅護膚品,同時佢地其實亦有不少身體護理産品。品牌走植物草本路線,不含人造色素或人造香精。所以佢地嘅産品正正適合敏感人士使用,均衡洗髮露主要成分有茴香果, 尤加利叶、檞寄生叶,幫助清除多餘油脂而且草本成分不刺激頭皮,同時為頭髮帶來豐盈感同光澤。

【AVEDA Invati Mentm 頭皮淨化洗髮水 】

AVEDA亦都係一間提倡使用植物成分嘅公司,所以産品性質溫和。呢一支Invati Mentm 頭皮淨化洗髮水就含有98%天然萃取成份,能夠潔淨之外仲可以清除頭皮老化角質,同堵塞毛孔嘅積聚物。夏天油脂分泌較多容易堵塞毛孔,用佢就最好不過啦。另外Invati Mentm亦都係專為稀薄頭髮而設,能減少掉髮問題。

【LUSH  I Love Juicy Shampoo】

成分主要蘊含五款不同新鮮水果酵素和海藻,I Love Juicy有效深層潔淨頭髮幫助去油,海藻亦可使髮絲柔軟及增加光澤感,呢款洗頭水個人認為最適合早上使用,因為五款水果香氣有助提神較清爽,洗完成個人醒曬就可以精精神神去翻工啦,帶俾你一個good morning。

【MARO Deo Scalp Medicated Shampoo】

日本品牌MARO主打無矽靈嘅洗頭水,減少頭皮負擔。喺日本深受日本人大愛,呢支洗頭水含有綠薄荷,清涼又去油。而且性價比極高,只需1080日元,留意翻係日元,港幣一百都唔洗就有,難怪日本仔都咁鐘意啦。

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024