{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 20 Aug 2018

揸靚車,買靚衫,呢D都只不過係外在嘅生活享受。要數到內在心靈享受又點少得一款有個性又高品質嘅家居香薰,增加生活享受同時仲可能會打開同女仔嘅話題。佢嘅好處又點會得咁少?

《淨化空氣,驅除蚊蟲》

香港氣候悶熱又潮濕,屋企可能因此産生異味,用空氣清新劑又怕太多化學成份,咁不如選擇一些天然嘅家居香薰,達到淨化空氣又唔怕吸入過量嘅化學成份!除此之外,不同的香味有不同的功效,有些香薰蠟燭仲有驅蚊的功效!!

《放鬆心靈,舒緩緊張的神經》

如果有做過SPA嘅你都知,按摩嘅時候都會配合香薰進行,放髮肌肉嘅同時亦可放鬆心靈。從古到今亦有香薰療法嘅說法,用氣味放鬆心靈。不同種類的香味亦有不同的功效,例如薰衣草同零陵香嘅香味就有助平靜心靈,幫助睡眠。

《增加生活品味》

香薰嘅造型愈岀愈特別,唔再靜係只有白色一條蠟燭嘅造型。放係屋企唔只放鬆心靈,仲係視覺嘅享受。如果有機會邀請女仔上你屋企飲杯茶,仲可以顯示岀你嘅生活品味,令你係佢心中大大加分。

唔講咁多,想增加生活享受不如係家居香薰上面入手先啦。

Diptyque - Gray Feu de Bois

40幾年歷史來至法國嘅Diptyque係香薫界都有高知名度,Diptyque - Gray Feu de Bois散發着厚重沉穩的木質香調,結合了稀有的木質精華,俾人一種温暖嘅感覺,最啱冬天用。

No.153 Tabac Scented Candle 煙草味香薰蠟燭 

有人話男人最正嘅味係食完煙,身上殘留嘅煙味,有仲壞壞的感覺。唔知呢一隻糅合煙草、雪松、泥⼟土⾹氣嘅香薰,可唔可以令你吸引到鐘意煙味女仔呢?另外佢仲加上檸檬和茉莉花⾹,清新又帶型格。

Jo Malone - 鼠尾草與海鹽香氛工藝蠟燭

鼠尾草與海鹽香味混合,令你自身於沙灘上。鼠尾草與海鹽的淡香,俾人一稱平靜感覺有助安定心情,最啱放係書房,或者如果女朋友經常發皮四,買呢個俾佢都唔錯喎。

MUJI - 香薰噴霧器

唔想聞死一隻味,香薰機就啱曬你,可以隨意更換香薰油,而且選擇亦有好多,啱曬心大心細又有選擇困難症嘅你,唔好諗啦一於帶曬佢翻屋企啦。

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024