{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 20 Nov 2014

相信有唔少人都聽過朋友講,甚至親身試過去到外國,因為拎住本同中國護照超似樣嘅「特區護照」,明明有免簽證都比人問長問短。我身邊有啲朋友就因為呢個原因話要續返本BNO。

因為本護照太樣衰而令到啲市民就算要多千幾銀,又要山長水遠寄去利物浦都要拎返本前朝護照,你話幾咁傷害祖國人民感情?計我話要大家愛國愛港,唔使搞咩公民教育嘅,學挪威咁搞靚本護照咪得囉!


舊設計

新設計。紅藍白三色分別代表普通、外交和移民護照。


挪威近日就舉行咗一個設計比賽,搵黎唔同設計師冉手設計新的挪威諼照,結果就由Neue工作室脫穎而出。新設計一改以往嘅「大LOGO大隻字」設計,改用非常簡潔的排版,內頁用上挪威的日間自然景觀做底,但在紫外光燈下就會變成有極光的夜色,下方都會出現隱藏文字,真係拎喺手都覺得個人高級啲!






MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024
從邀請函嘅圖片嚟睇,今次發布會主角似乎係全新iPad及Apple Pencil,各位果迷請拭目以待!
tech
【科技】Apple宣布5月7日舉行發布會!新iPad及Apple Pencil即將登場?
24 Apr 2024