{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 09 Jul 2014


話說由J.J Abrams 執導嘅《星戰7》正在火熱拍攝中,近日網上就流出左以上呢段聲稱喺德國法蘭克福機場拍嘅片。片中見到一堆帝國軍載具大模斯樣咁走嚟走去,驟眼睇仲以為帝國軍殺到地球!不過,明眼人一睇就知係CG動畫啦!

憑住高科技感外形,星戰系列載具一向非常受歡迎!就等我地一路睇、一路學下呢條片入面嘅幾款載具。老《星戰》迷就當懷緬過去,年青fans就當做定功課,準備出年入場睇新戲啦!



上方是「TIE Fighter」(中文:鈦戰機)。外殻由兩塊八角型太陽能板機翼、加中間的球型駕駛艙組成。機身輕巧,配雙離子引擎,速度與靈活性兼備。但因放棄了救生系統和護盾等裝備而變得非常脆弱。武器就只有兩門SFS L-s1雷射加農炮。因造價低廉,戰鬥時以由機海戰術為主,名副其實「膽正命平」。


下方是「Lambda-Class T-4a Shuttle」,帝國軍運載士兵和物資的主要工具,有時亦會用作運送高級軍員。基本武裝有兩支可轉動Taim&Bak KX5雙管雷射加農炮和、Taim&Bak GA-60s 雙管雷射加農炮和後裝的ArMek R-T0雙管激光炮,裝甲方面則有強力的反射盾,是帝國軍縱橫宇宙的必備佳品。



左方的四足載具為著名的AT-AT(All Terrain Armored Transport)。原意用作帝國軍的地面運輸用具,但因擁有非常厚重的裝甲令其近乎無堅不摧。武裝方面有兩門Taim&Bak MS-1 重裝雷射炮和兩門連射激光炮。有無睇過魔戒三部曲?佢就係入面啲長毛象騎兵嘞!


右下方的兩足載具是AT-ST (All Terrain Scout Transport)偵察及地面支援載具。比起體積巨大的四足AT-AT,AT-ST換來了可以在叢林中穿梭的靈活性。配上Taim&Bak MS-4雙激光炮、E-Web 輕型雙激光炮和和Dymek DW-3震撼榴彈發射器,為地面部隊提供火力支援。

背景上出現的「Star Destroyer」(滅星者星際驅逐艦)。作為帝國軍的主力戰艦,長1600公尺,外殼以鐵磁體陶瓷所製。可載6個小隊共72架鈦戰機、兩架Lambda-Class Shuttle大量地面部隊(包括AT-AT、AT-ST等)。艦身亦裝有雷射炮、離子炮和牽引光速。1600公尺有幾長?即係如果呢架嘢打直放係九龍,就岩岩好由尖沙咀遮到落油麻地!

今次就講住咁多先!下次有機會可以同大家講下反抗軍的載具!May the force be with you!

《一拳超人》真人版電影終於有新消息,《Rick and Morty》主創Dan Harmon及編劇Heather Anne Campbell將加盟執筆劇本,預計會帶嚟更多無厘頭爆笑情節,唔知會搵邊位明星飾演埼玉老師呢? Sony Pictures ...
hobby
【影視】《Rick and Morty》主創加盟《一拳超人》真人版電影擔任編劇
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024