{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 06 Aug 2014

細個嘅時候老豆都鐘意自己整啲小玩具比我玩下,不過通常玩兩嘢我就會放棄。你知啦,鍚紙波點同GameBoy比啫係咪?

呢位老豆就唔同啦,佢一手一腳由零開始為自己個4歲仔砌左個超逼真NASA太空倉X地面控制中心組合。包含各式各樣的按鈕、控制桿、LED顯示燈,最重要係全部都真係有對應嘅功能,甚至仲有模擬事故要個小朋友處理,太空倉仲有可動式機械臂……呢啲老豆係邊到搵呀你話!






http://www.jeffhighsmith.com/
適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024
Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024