文:MenClub 魏文青  
POSTED ON August 19, 2017 11:00 pm
將出貓拍成諜戰片嘅泰國電影《出貓特攻隊(Bad Genius)》琴日就喺香港正式上映,挾住台灣超好反應、影評人全方位讚好,加上出貓呢啲咁新穎嘅題材,相信大家都一定入場睇。就算以上都吸引唔到你,淨係入去睇女都係值回票價!因為女主角之一嘅「Oom」實在太太太太太太可愛啦!


「Oom」全名係「อิษยา ฮอสุวรรณ(羅馬譯音ityaho Suwan),至於「Oom」就係佢另一個名「Oomeisaya」嘅縮寫。講真我都唔知點解有咁多個名,但反正大家識讀嘅就只係「Oom」,咁就用呢個啦!Oom今年21歲,於《出》中飾演女主角嘅好友Grace(中譯明詩),雖然唔夠女主角「Chutimon」咁好發揮,但非常燦爛嘅笑容就每一次出現都令人眼前一亮,仲有少少泳裝鏡頭,打出啲啲心口,令到我睇完場戲就決定要將佢介紹畀大家識呀!


其實Oom由2014年就已經出道,一開始係做模特兒,但於2015年就開始出演電視劇,於電視劇《穿越地平線的愛情奇跡》有著住傳統泰服嘅造形,根本就係《阿拉丁》入面個茉莉公主咁(我知泰國唔係中東,但感覺呢啲嘢唔好咁認真啦)。而佢今年除咗《出貓特攻隊》,仲有套鬼片叫《Siam Sqaure(暹羅廣場)》,仲係擔正做女主角,唔知會唔會有電影發行食住條水引入香港呢?


雖然睇得出皮膚有啲黑,亦未必係行出黎就殺哂嘅女神級,但Oom對有靈性嘅大眼睛、配上真係可以用「綻放」黎形容嘅陽光笑容,已經完全Hit中咗我個春心,我唔得啦,我又戀愛啦~
oomeisaya on Instagram